Jabra Evolve 20 Duo, MS
Opis
JABRA EVOLVE™ 20 MICROSOFT LYNC STEREO
Zapewnia lepsze rozmowy
Zestaw Jabra EVOLVE 20 zaprojektowano tak, aby zapewnić lepsze rozmowy. Wyposażony jest w światowej klasy mikrofon i głośniki, które są zoptymalizowane do głosu użytkownika.
Zachowaj koncentrację
Jabra EVOLVE 20 MS Stereo to profesjonalny zestaw opracowany szczególnie w celu poprawy jakości rozmów. Jego nowoczesny mikrofon z redukcją szumów eliminuje hałas, więc możesz usłyszeć więcej i bardziej skupić się na rozmowie.
Zachowaj elastyczność
Zestaw Jabra EVOLVE 20 MS Stereo wyposażony jest w moduł obsługi, który umożliwia wygodny i łatwy dostęp do najczęściej stosowanych funkcji, takich jak głośność i wyciszanie. Możesz także odbierać i kończyć połączenia bezpośrednio na module obsługi, co zwiększa ogólną elastyczność i umożliwia większą koncentrację na rozmowie.
Zoptymalizowany dla Microsoft Lync
Zestaw Jabra EVOLVE 20 MS Stereo jest zoptymalizowany dla Microsoft Lync, zapewniając szybką instalację typu "Plug & Play" zestawu słuchawkowego. Zestaw słuchawkowy działa idealnie z Microsoft Lync, więc możesz skupić się na rozmowie.
Pozostałe parametry
- Przewodowy zestaw słuchawkowy stereo do telefonów programowych- Zoptymalizowany pod kątem oprogramowania Lync- Zoptymalizowany do komunikacji ujednoliconej z adapterem USB- Podusłki słuchawki wykonane z pianki- Wideband HiFi- Ochrona przed hałasem: PeakStop- Cyfrowe przetwarzanie sygnału- Standardowa czułość mikrofonu- Certyfikaty: Microsoft
Dane techniczne
Dźwięk | Stereo |
Kontrola dźwięku | Odbieranie/Wyciszanie połączenia • Regulacja głośności |
Funkcje bluetooth | Nie dotyczy |
Przeznaczenie | Call center • Telefonia internetowa |
Konstrukcja | Nauszne |
Technologie | Redukcja szumów |
Komunikacja bezprzewodowa | Nie |
Mikrofon | Tak |
Złącza | 1 x USB 2.0 |
Użytkowanie | Komunikacja osobista |
Typ gwarancji | gwarancja normalna |
Okres gwarancji (miesiące) | 24 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Tylko zalogowani mogą dodawać opinie. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.